søndag den 26. september 2010

En rejsebeskrivelse fra Thailand/Malaysia 2010

Denne blog varetages af familien Rau, og kommer til at omhandle vores 4 ugers rejse fra Hamburg til Dubai, med en enkel overnatning, også videre til Bangkok, hvor vi overnatter 2 nætter. Derfra går turen videre til Lamai Homestay, hvor vi har booket 3 overnatninger. Planen er at vi efterfølgende skal besøge nogle nationalparker og dejlige strande, tilsidst flyver vi hjem til danmark igen fra Kuala Lumpur.
Bloggen vil primært blive varetaget af Noah 10 år og Thilde 8 år, som skal berette hjem til deres folkeskoleklasse. Til folk som gerne vil skrive en kommentar skal man have en google-konto.

8 kommentarer:

  1. oh, det lyder godt nok spændende. Kan I have en god flyvetur. Jeg glæder mig meget til at følge med i turen.
    Stort knus Tina

    SvarSlet
  2. Kære alle fire
    Vi håber, at I får den allerdejligste tur. Vi tænker på jer hele tiden.

    Elsker jer!
    kys fra
    Vigga og Ida
    Onkel Kapper og Faster Pips

    SvarSlet
  3. Kære alle fire.
    Ha´nu en rigtig god tur. Nyd det og pas rigtig godt på hinanden. Vi skal nok passe godt på Mille, Tjalfe og jeres dejlige hjem. Vi kommer til at savne jer uendelig meget
    Elsker jer - på gensyn
    farmor og farfar

    SvarSlet
  4. Hej alle 4
    Det ser jo skønt ud. Her er det allerede ret mørkt og klokken er kun 15.15 og det regner... De lover mellem 5 og 10 mm regn de næste mange dage. Blev turen ikke lige endnu bedre?
    Pas godt på hinanden :)
    Mvh Susanne (E)

    SvarSlet
  5. hej thilde. vi savner dig rigtig meget. vi glæder os til at du kommer hjem igen. vi håber du nyder ferien.

    hilsen 2. klasse (cecilie og michelle)

    SvarSlet
  6. hej Noah og tilde. det ser ud til at i har det sjovt på billederne. Men hvad sker der lige med Barcalona trøjen? vi har det godt, og jeg skal på ferie i morgen i en uge så jeg skriver først i gen når jeg kommer hjem. jeg savner dig i skolen, og i sær i frikvarterne. jeg håber i nyder ferien

    Hilsen Andreas

    SvarSlet
  7. Hej Noah og Thilde. Vi håber i nyder jeres ferie. Hvor er du sej som araber Noah, og Hvor er din nye kjole bare smart Thilde. I sfo er der gang i juleklip og juleknas. Jeg glæder mig til vi skal sidde sammen i kreativ og lave julegaver Thilde. Knus fra Maj og Jacob

    SvarSlet
  8. Kære alle 4
    Endnu flere flotte billeder. Det ser jo fantastisk ud. Vi er lidt med her på kontoret i Hadsten :)
    Mvh Kathrine og Susanne

    SvarSlet